En ny vecka

Jag kom alldeles nyss hem från mitt sommarställe och jag har haft en jättebra helg tillsammans med mina två hjärtan.

Imorgon är det första dagen i skolan och det är lite blandade känslor. Jag tycker det ska bli väldigt kul att träffa alla igen, men själva plugget är jag väl lite tveksam inför… Jag vill dock ha den här sommaren på repeat. Det har verkligen varit en av de bättre sommarloven och jag är inte redo att det ska ta slut riktigt än. Jag vill verkligen ha tillbaka vissa dagar och vissa ögonblick, åh, jag saknar det redan.

IMG_4423.JPG

Past days

Det var ett bra tag sedan jag skrev, men jag verkligen haft fullt upp. I fredags var jag och några kompisar och kollade på Nause som spelade på Götaplatsen. Det var en perfekt kväll och dag med så otroligt mycket människor i rörelse. Jag har aldrig i hela mitt liv sett så mycket människor gå upp och med för Avenyn, thank god att det fanns plats på både Hard Rock och Cappuccino. På lördagen åkte jag till bästa och var på kräftskiva + lite fest in på sena natten. De övriga tre dagarna har jag bara spenderat i sängen för är verkligen helt slut. Sista veckan på sommarlovet och allt:/

20140819-185507-68107731.jpg

Så längesen, för längesen

Jag är ensam med mami den här helgen så vi har planer på att åka till Båstad för att kolla kläder och äta en lunch. Sommarvädret är ju nästan slut så man behöver inte vara på stranden för att få svalka längre. Det är lite tråkigt, men ändå skönt med regn haha. Det har varit för fint väder för länge.

20140811-223017-81017470.jpg