Hela livet är en fest

Nu har jag landat hemma efter två dygn med grym musik, fint väder och underbart sköna människor. TACK för en förjävla bra helg!! Jag har sett band och artister som Icona Pop, Timbuktu, Melissa Horn, Daniel Adams-Ray m.fl. Uport gav verkligen allt. Nu dröjer det ett tag innan jag ens vill gå upp ur sängen, är så trött och väldigt sliten. Det har aldrig känts bättre att vara hemma.

20140803-152604-55564496.jpg

Två veckor sommar

Nu har två av årets bästa veckor passerat och nästan alla bästa vänner har dragit hem. Veckorna har bestått av 28 graders värme, 25 grader i havet och liter med vatten varje dag. Jag har sjungit mig hes, skrattat så jag fått kramp i magen och haft ett bäst avslut på alla år vid sommarstugan, eftersom det här var sista sommaren där.

Den sista söndagen i vecka 28 kom äntligen min allra allra bästis IMG_1286 IMG_1418

Vi bytte faktiskt ut stranden mot klipporna vid småbåtshamnen under många dagarIMG_0378IMG_1526IMG_0396IMG_1547ddIMG_0817

 I slutet av vecka 29 kom äntligen Tuss ner och allting fungerade prima vid klipporna tills hennes telefon tog ett dopp i havetIMG_0387IMG_0827IMG_0371dannenIMG_0815

Grillning och kubb på stranden20140724-205826

Söndag vecka 29 kom även Nicke och Hanna, två saknade bästisarhh

Det blev många middagar och luncher ute, pizza på stranen osv
20140724-2058262

Det har varit helt otroliga bra veckor med många bästa vänner, helt fantastiskt väder och så himla mycket kärlek. En sommar värd att minnas! IMG_0847

Dag 1

Jag och Amanda kom till Mandis sommarställe vid 13-tiden efter 4 timmar av kollektivtrafik i den otroliga värmen. Alltså herre, jag dog verkligen…

Vi låg på klipporna hela dagen och solningen varvades med bad ända tills det kom massa brännmaneter. Det har verkligen varit underbart väder idag. Tempen gick upp till 29 grader, men jag brände mig inte som tur var.

Vi kom nyss hem från en ö i var på i någon timma. Det var jättemysigt att kolla på solnedgången, inte alls på samma sätt som hemma.

Dagens lunch och den fina utsikten

20140709-232650-84410947.jpg

”Det rötnaste hjärta har helt annat skal”

Igår var jag somsagt hos en tjej på skolan och det var verkligen mysigt! Det var kul att träffa alla från skolan och komma tillbaka till stan. Hur var er lördag?

Idag är jag verkligen seg men jag ska ändå åka till sommarstället om några timmar. Jag får se om jag stannar till i stan och möter upp en kompis :))

Tack för en finfin kväll Clara och massa kramar till Jonny som fyllde år igår!

20140706-104628-38788739.jpg