DOW
Det bara är så
Så himla vackert
Randomly snaps med bästis
Take back time
Glad:)))
She fell in love with her best friend. When he’s around, she feels nothing but joy.
Igår efter skolan mötte jag upp bästa, vi käkade och chillade hemma hos mig hela kvällen.
Klockan ringde så himla tidigt imorse eftersom jag skulle på en mattekurs… Jag har nog aldrig varit så trött. Detsamma gäller imorgon och sedan fortsätter veckan i sjukt högt tempo med en miljon olika prov och inlämningar. Det är väl typ bara 4 måndagar kvar eller något sådant innan sommarlov? Thank god.
Idag har varit väldigt bra och igår var ännu bättre. Åh, jag är så glad:)))
Thank god
Den här veckan har verkligen varit ev av de värsta någonsin. Allt har bara varit sämst helt enkelt. Det ska bli otroligt gött med helg och framförallt med fredag! Helgens planer är att jag ska gå på mattekurs både lördag och söndag, sedan bara ta det lugnt på kvällen. Ska bli skönt att vara hemma en hel helg haha. Jag taggar imorgon så grymt mycket för ska va med my bestfriend<33














