DOW

Idag hade Donner sin festival, Donner Out West. Det var en stor utomhusscen, massa band och en hel del god mat. Sedan att det var närmare 23 grader i skuggan gjorde dagen så himla mycket bättre! Åh, Donner är verkligen den bästa skolan!

20140520-223451.jpg

20140520-223457.jpg

Det bara är så

Den här helgen har verkligen varit bra! Jag har bara tagit det lugnt vid havet, solat en hel del och även tränat. Imorgon är det ny vecka som jag verkligen inte är taggad för. Den består till störst del av prov och inlämningar, men det ska säkert gå bra!
IMG_9151.jpg

Glad:)))

She fell in love with her best friend. When he’s around, she feels nothing but joy.

Igår efter skolan mötte jag upp bästa, vi käkade och chillade hemma hos mig hela kvällen.

Klockan ringde så himla tidigt imorse eftersom jag skulle på en mattekurs… Jag har nog aldrig varit så trött. Detsamma gäller imorgon och sedan fortsätter veckan i sjukt högt tempo med en miljon olika prov och inlämningar. Det är väl typ bara 4 måndagar kvar eller något sådant innan sommarlov? Thank god.

Idag har varit väldigt bra och igår var ännu bättre. Åh, jag är så glad:)))

20140510-170811.jpg

Thank god

Den här veckan har verkligen varit ev av de värsta någonsin. Allt har bara varit sämst helt enkelt. Det ska bli otroligt gött med helg och framförallt med fredag! Helgens planer är att jag ska gå på mattekurs både lördag och söndag, sedan bara ta det lugnt på kvällen. Ska bli skönt att vara hemma en hel helg haha. Jag taggar imorgon så grymt mycket för ska va med my bestfriend<33 20140508-222749.jpg

Morgondagen

Såhär ser morgondagen ut. Haha usch, vill typ gråta, men jag hoppas allting löser sig bra ändå. Det positiva med allting är att jag imorgon skriver mitt sista nationella i svenskan, så gött! Godnattpussar

20140507-212944.jpg