@ the moment är jag påväg till Liseberg i det superfina vädret! Jag har verkligen saknat stan under tiden jag har varit vid landet. Jag ska möta upp några kompisar så ska vi åka massa och sedan kolla på Timbuktu. Jag har sett honom förut på Trädgårn och han är verkligen en av Sveriges bästa liveartister. Massa kyssar, jag hoppas på en bra sista dag som 16 åring.
Gatt
These days
Idag har jag äntligen fått lägga mig i sängen, bara slappna av med en godispåse och utan något som helst plugg. Visst, det är mycket kvar i skolan, men jag är ledig tom söndag •dröm•. Det som är kvar av veckan kommer bli grymt! Imorgon blir det festligheter, på fredag Liseberg och på lördag fyller jag år. Jag ääääälskar denna veckan, kan inte sluta tänka på hur bra allting kommer bli och jag ska spendera den med mina bästa kompisar, mest med honom.
::::
Älskvärd
Jag kommer aldrig uppskatta mitt vanliga liv efter denna helgen
Bästkusten
Konfirmation
Idag var jag på Tuss konfirmation och WOW, den var så himla bra! Hon var med i en sånggrupp och hon sjöng så otroligt bra… jag fick gåshud. Själva konfirmation var utomhus precis vid en sjö, solen tittade fram lite då och då, och det var verkligen mysigt. Efter det åkte jag till hennes mottagning där jag träffade hennes släkt (alltid lika pinsamt haha…) och åt väldigt god mat! Jag skulle sammafatta det med ordet perfekt. Många grattis kramar och pussar till dig min allra bästa vän på din konfirmationsdag.



Jag hjärta detta
Love life för ögonblicket! Jag har verkligen haft en sån sjukt bra dag:)) Jag skrev årets sista nationella och det gick faktiskt bra – jag badade för första gången i havet för året och det var faktiskt varmt – vädret, mmmm – jag spenderar all min tid med min bästis.
Tyvärr ringer klockan runt 7 imorgon för jag ska göra mig iordning och sen åka på Tuss konfirmation. Jag hoppas verkligen det blir fint väder, men inte alldeles för varmt. Det var risk för regnskurar:// Hoppas inte på det!









