Några favoriter från galan igår.
And so did she
He fell in love with his best friend
When she’s around, he feels nothing but joy
But she was already broken, and it made her blind
But she could never believe that love would ever treat her right
Hela den här dagen har varit kaos, så jag gick hem tidigare och hamnade i sängen där jag sov i några timmar. Jag håller förmodligen på att bli sjuk vilket verkligen suger! Något mer som suger är vädret, oklart att det är maj och var sommar hela april men nu regnar det och är svinkallt. Haha, nature messed it up. Jag hoppas att morgondagen och slutet av veckan blir bättre angående allting, och imorgon är det äntligen onsdag:)) Bästa dagen på hela veckan eftersom jag inte har några lektioner. Åh, blev genast gladare nu haha!
Har ni tänkt på att det snart är sommarlov? 39 dagar kvar eller något sånt. Jag har snart gått ut mitt första år på gymnasiet och jag har aldrig i hela mitt liv haft såhär roligt. Usch, vill nästan inte ens ha sommarlov.

Kaos
För ett år sedan:
Magiskt
Valborg
”On Wednesday we wear pink”
Dagen
Äntligen måndag, sa ingen någonsin. Jag är så himla trött eftersom jag satt uppe alldeles för sent igår och pluggade :/ Jag hoppas dagen inte blir olidlig. Planen var att jag skulle träna men det är så galet mycket i skolan just nu så jag tror inte jag hinner.
Vad tycker vi om vädret förresten? Åh, jag älskar det. Jag satt för det mesta ute på balkongen igår i en bikini så man kan verkligen inte klaga!









