And so did she

He fell in love with his best friend
When she’s around, he feels nothing but joy
But she was already broken, and it made her blind
But she could never believe that love would ever treat her right

Hela den här dagen har varit kaos, så jag gick hem tidigare och hamnade i sängen där jag sov i några timmar. Jag håller förmodligen på att bli sjuk vilket verkligen suger! Något mer som suger är vädret, oklart att det är maj och var sommar hela april men nu regnar det och är svinkallt. Haha, nature messed it up. Jag hoppas att morgondagen och slutet av veckan blir bättre angående allting, och imorgon är det äntligen onsdag:)) Bästa dagen på hela veckan eftersom jag inte har några lektioner. Åh, blev genast gladare nu haha!

Har ni tänkt på att det snart är sommarlov? 39 dagar kvar eller något sånt. Jag har snart gått ut mitt första år på gymnasiet och jag har aldrig i hela mitt liv haft såhär roligt. Usch, vill nästan inte ens ha sommarlov.
20131002-141243.jpg

Kaos

Hela den här dagen har verkligen varit kaos. Det enda som gick bra idag var svenska nationella, vilket känns hur gött som helst! Annars har det var massa problem med skolan och träningen:/ Det kändes verkligen som hela världen ballade ur idag, haha.

Honom saknar jag.

20140505-230806.jpg

För ett år sedan:

– Lade jag ned otroligt mycket tid på onödiga människor
– Var i Stockholm på One Direction
– Lyssnade sönder Håkans nya album
– Spenderade ett flertal helger vid stugan, bl.a. med min bästis

20140502-124327.jpg

Magiskt

Den första dagen på årets bästa månad har börjat och varit så himla bra. Jag var hemma hos en kompis förut som hade lite födelsedagsfest och jag träffade en hel del gött folk. Detta var verkligen en bra första maj! Jag hoppas resten av månaden blir lika bra:))

20140502-000002.jpg

Valborg

Hur var er kväll igår? Min kväll slutade hemma för det blev massa kaos med allting, sen så mådde jag inte så bra, så det var ganska skönt att komma hem. Jag käkade i alla fall våfflor och kollade på kortegen med mina tjejer. Hoppas ni hade det bra!

20140501-120509.jpg

20140501-120515.jpg

”On Wednesday we wear pink”

Idag är det äntligen Valborg och kvällen är delvis kaos. Något som är säkert i alla fall är att den kommer äga oavsett vart den slutar. Just nu ska jag och några kompisar bege oss till Vasa för att käka våfflor och kolla på kortegen. Massa pussar, hoppas ni har en superbra dag

20140430-165033.jpg

Dagen

Äntligen måndag, sa ingen någonsin. Jag är så himla trött eftersom jag satt uppe alldeles för sent igår och pluggade :/ Jag hoppas dagen inte blir olidlig. Planen var att jag skulle träna men det är så galet mycket i skolan just nu så jag tror inte jag hinner.
Vad tycker vi om vädret förresten? Åh, jag älskar det. Jag satt för det mesta ute på balkongen igår i en bikini så man kan verkligen inte klaga!

20140428-080721.jpg

Uppdaterad

Nu är det äntligen lördag!! Det aka bli 22 grader varmt, jag ska umgås med mina bästa vänner och bara njuta av att sommaren snart är här. Gårkvällen spenderades hemma hos en kille i min parallellklass som hade lite födelsedagsfest. Det blev verkligen lyckat!

20140426-165609.jpg