21 grader den tjugoförsta

Idag älskade jag verkligen livet! Jag var som sagt med Tuss på botaniska idag och det var verkligen jättevarmt. Jag höll på att dö på vagnen dit, så himla kvavt haha. Det var i alla fall perfekt väder för att ligga och sola utan att bränna sig eller något sådant. Det känns verkligen som den här våren kommer bli den bästa någonsin, vet inte varför, men jag fick verkligen den känslan idag.
IMG_0731 PicMonkey Collage.jpg IMG_0754PicMonkey Collage.jpg

Påskafton

OMAY, vilket väder det är? Jag har spenderat största delen av dagen på balkongen där jag har pluggat inför svenska nationella som är på torsdag. Jag tog dock en paus och sprang/pw en runda på dryga 8 kilometer – älskar att träna när det är varmt ute!

Mer om idag då, jo det är påskafton och imorse fick jag ett påskägg från mamma och pappa. Det innehöll ett nagellack som jag har bloggat om, samt en berlock till mitt Thomas Sabo armband.
PicMonkey Collage.jpg PicMonkey Collage.jpg

Daily update

Amazzzzing day!
Jag sitter just nu på La Gondola med Tuss och vi fick världens chock när vi kom in. De har gjort om så himla mycket här inne, samt ändrat deras meny vilket är lite tråkigt. Testar deras pasta med lax, hoppas det smakar gott!

20140418-151545.jpg

Freaky friday

Idag är allting mycket bättre och jag ska snart in till stan för att möta upp min andra halva, Tuss. Long time no see. Vi ska ta en god lunch, strosa runt i stan och jag tror hon ska köpa sin konfa-klänning. Den är superfin, love it!

Igår hände det inte alls mycket för jag mådde ganska dåligt. Det suger att vara förkyld och inte sjuk på riktigt med feber osv. Jag hoppas ni mår bra i alla fall. Massa pussar, idag är en sån himla bra dag!! large (4).jpg