Grattis till Nina Dobrev, Ian Somerhalder och Joseph Morgan som vann flera i kategorier på PC Awards.
Ian och Nina vann i kategorin bästa kemi på scen…
Jag har haft ett helt ok dansår. Det började inte så bra eftersom jag bl.a. var skadad och jag avslutade det på samma sätt. Under 2014 ska jag verkligen satsa och fortsätta med en kontinuerlig träning under sommaren. De två största målen under 2014 är att mina fötter/utåtvridning/arch ska bli bättre och att spagaten ska se snyggare ut!
Imorgon börjar skolan återigen, vet dock inte om jag ska skratta eller gråta. Det är lovet har varit bland de bästa någonsin, men det har varit alldeles för lite snö:/ jaja, nu är det slut i alla fall, men snart kommer februari. Massa pussar, godnatt
Jag längtar så himla mycket till sommarlovet. Det enda som gör det värt att gå upp på morgonen är att jag kommer en dag närmare skolavslutningen.
Hola.
Igår mötte jag upp Tuss på eftermiddagen för att äta middag med henne. Vi gick till Le Pain Avenyn, vårt favoritställe, big times! Sedan kom hon på att hon inte hade några nycklar så vi fick åka till Borås och hämta dem, sedan hem till henne igen. Det bästa med Borås är bussen hem. Tillslut kom vi fram till henne, gjorde våfflor och hade det jättenysigt.
Dagens planer är att jag ska åka in till stan med mami, ta en fika och sedan gå till nk för att kolla på rean. Tänk att det redan är söndag… Sjukaste.
Idag har jag verkligen varit under isen. Jag har inte orkat någonting, mått dåligt och haft lite panik över skolan. Just nu vill jag bara somna bort från allting och hoppas att morgondagen blir bättre. Planen för imorgon är att jag ska träffa Tuss och ha myskväll hemma hos henne!
_____________
Häromdagen träffade jag Line och några andra kompisar inne i stan för lunch. Det var så mysigt och det fanns mycket att prata om, eftersom vi inte har träffats sedan augusti. Vi kollade jätte snabbt på rean på Fiorucci och Yokoyap. Såg att YY hade ställt paljett Uggsen på rea, typ 50%, värt för den som vill ha dem! 