Dansåret 2013

Jag har haft ett helt ok dansår. Det började inte så bra eftersom jag bl.a. var skadad och jag avslutade det på samma sätt. Under 2014 ska jag verkligen satsa och fortsätta med en kontinuerlig träning under sommaren. De två största målen under 2014 är att mina fötter/utåtvridning/arch ska bli bättre och att spagaten ska se snyggare ut!

Gnight

Imorgon börjar skolan återigen, vet dock inte om jag ska skratta eller gråta. Det är lovet har varit bland de bästa någonsin, men det har varit alldeles för lite snö:/ jaja, nu är det slut i alla fall, men snart kommer februari. Massa pussar, godnatt

Jag längtar så himla mycket till sommarlovet. Det enda som gör det värt att gå upp på morgonen är att jag kommer en dag närmare skolavslutningen.

20140106-232533.jpg

Två dagar

Hola.

Igår mötte jag upp Tuss på eftermiddagen för att äta middag med henne. Vi gick till Le Pain Avenyn, vårt favoritställe, big times! Sedan kom hon på att hon inte hade några nycklar så vi fick åka till Borås och hämta dem, sedan hem till henne igen. Det bästa med Borås är bussen hem. Tillslut kom vi fram till henne, gjorde våfflor och hade det jättenysigt.

Dagens planer är att jag ska åka in till stan med mami, ta en fika och sedan gå till nk för att kolla på rean. Tänk att det redan är söndag… Sjukaste.

20140105-102459.jpg

20140105-102506.jpg

Min favorit

What are friends?
Friends are people that you think are your friends.
But they really your enemies, with secret indentities
and disguises, to hide they true colors
So just when you think you close enough to be brothers
they wanna come back and cut your throat when you ain’t lookin.

– Eminem20131218-230408.jpg

Snart börjar skolan…

Idag har jag verkligen varit under isen. Jag har inte orkat någonting, mått dåligt och haft lite panik över skolan. Just nu vill jag bara somna bort från allting och hoppas att morgondagen blir bättre. Planen för imorgon är att jag ska träffa Tuss och ha myskväll hemma hos henne! 
_____________

Häromdagen träffade jag Line och några andra kompisar inne i stan för lunch. Det var så mysigt och det fanns mycket att prata om, eftersom vi inte har träffats sedan augusti. Vi kollade jätte snabbt på rean på Fiorucci och Yokoyap. Såg att YY hade ställt paljett Uggsen på rea, typ 50%, värt för den som vill ha dem! Downloads10