Nyårsafton

Jag spenderade de sista timmarna av 2013 hemma hos en kompis som hade middag. Vi var runt 15 personer och många av de som var där var mina barndomskompisar. Det var jätte trevligt att träffa de igen och det blev många skratt. Jag hade en fantastisk kväll/natt/morgon med mina närmsta vänner, så det var ett perfekt avslut på året och en ännu bättre början på 2014. IMG_0407 IMG_0429 IMG_0434 IMG_0420IMG_0396

Lunch

At the moment är jag på väg till stan där jag ska ta en lunch med Amanda, hennes syster och efterlängtade Line som jag inte har träffat sedan augusti.

Bilder från brunchen, 31/12, som vi käkade på Le Petit.

20140102-131005.jpg

20140102-131012.jpg

23:00

Hola. Idag vaknade jag och några kompisar upp hos Nicklas runt 13 tiden. Vi åt en snabb frulle, pratade en stund och sen drog jag mig hemåt. Igår var super, men berättar mer om det senare. Nu på kvällen var jag med mina två hjärtan, spelade gta och bara chillade. Myyys.

20140101-230741.jpg

31/12-13

Snart är 2013 över och jag ska spendera sista dagen på detta året med mina underbara vänner. Just nu är jag på väg till Haga för jag ska på brunch med Hanna och Amanda. Ville fira in det nya året med dem, trots att det inte sker runt 12-slaget. Ikväll ska jag fira med några kompisar från nian som jag inte har träffat på evigheter. Kommer bli grymt!

20131231-104558.jpg

12 månader

Januari – jag bytte bloggportal, anordnade årets mest lyckade middag för mina två bästisar och tränade en hel del balett.
Outiften som jag hade till middagen 
566145_143119045847021_1283504505_n (1)
”Dancers are the athletes of god.” – Albert Einstein
IMG_0296

Februari – jag satsade en hel del på dansen eftersom auditionsäsongen började, var i Danmark, hade flera nationella prov, mina två prinsessor fyllde år och jag började handla vårkläder.
Mina älsklingsjeans
IMG_9732
Hanna och JuliaDownloads9
Februari var en av de få månader som jag inte behövde använda skydd eller stödbandage under träningarna20130314-105015

Mars – jag åkte upp till Stockholm för att shoppa, Tussilago fyllde år och jag kommer ihåg att jag var väldigt lycklig under den månaden för allting kändes så bra!
Stockholm
20130302-185330
Göteborg20130327-202520
”Life goes by really fast, and it seems that there are times when you’re burying a lot of friends and family. And then there are times that feel really precious and everybody is doing okay. This is one of those times.” – Amy Grant

20131227-004922.jpg
April – vädret under den här månaden var perfekt! Jag köpte en Ida Sjöstedt klänning, lyssnade sönder Håkan Hellströms senaste album och jag åkte en hel del på longboarden.

20130406-173351

Maj – den här månaden var over the top! Jag var återigen i Stockholm, på stranden med min absoluta bästis, firade en grym födelsedag på Liseberg och var på grillkvällar hela tiden.
One Direction20130510-125039
20130525-20100320130508-091333

Juni – under den här månaden slutade jag nian och det var verkligen en stor sak…
Detaljer från skolavslutningen OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Grillkväll
20130610-215457

Juli – jag spenderade en jättebra sommar tillsammans med mina bästa vänner; Julia, Tuss, Niclas och Hanna. Jag hade det så roligt och träffade många betydelsefulla personer.
Tog en massa outfit bilder
20130731-182909 IMG_0022
Var i Båstad under tennisveckan
20130710-110134
Julia, min klippaIMG_6339

Augusti – Jag började gymnasiet (!!!!).

En dagens då jag skulle in till stan med några från klassen

IMG_0317
Var vid havet
IMG_0259
Vi var på hajk och alla överlevdeDownloads1
Sedan dag ett på Donner har jag varit med Hanna
20131206-122030.jpg

September – jag har aldrig haft så roligt som jag hade under den månaden. Fick så många bra vänner, var på 4gott varje fredag, fikade nästan varje dag och kollade på NK’s modeshow.

Innan vi skulle på klassmys

20130929-102205 (1)
Dagens 20130928-16181620130920-203713
20130902-190536
Modevisning
Senast-överförda

Oktober – jag ramlade och skadade handleden, var på dansläger, myste vid Operan och var på Halloween middag.
Hade en veckas ledighet pga skadan, men var snart igång med dansen igen
20131006-20231820131028-170929
Testade Le Pain på Avenyn som blev en stor favorit
20131025-192642 20131018-190723 20131011-180330
Jag var catwoman på HalloweenIMG_6541

November – jag var återigen i Stockholm, köpte mig en Hugo Boss kappa och lyssnade på Eminems senaste album.
Var på Nickelback
20131116-000126
Dagens
IMG_0201
Stockholm med mina två bästisarIMG_0164

IMG_0140-1
Han gjorde det igen20131105-121435

December – den här månaden har varit en av de absolut bästa på hela året. Jag har nästan bara umgåtts med mina närmsta vänner, insett att jag går på Göteborgs bästa skola och haft en underbar jul.
Massvis med kärlek till dem alla
IMG_4927Skärmavbild 2013-12-30 kl. 16.51.03 Skärmavbild 2013-12-30 kl. 16.52.3520131229-210958.jpg
Dagens
IMG_8557 IMG_03261
Luciafirande på skolan20131213-142423
Julmatchen 20131214-210322

Tidigt

Klockan ringde strax efter åtta imorse eftersom jag behöver vara i stan tidigt idag. Jag ska möta upp Hanna, ta en morgon kaffe, kolla runt lite och PRATA en massa. Jag har knappt träffat henne sedan i somras:(

20131230-100421.jpg