Nyårsafton
Jag spenderade de sista timmarna av 2013 hemma hos en kompis som hade middag. Vi var runt 15 personer och många av de som var där var mina barndomskompisar. Det var jätte trevligt att träffa de igen och det blev många skratt. Jag hade en fantastisk kväll/natt/morgon med mina närmsta vänner, så det var ett perfekt avslut på året och en ännu bättre början på 2014.


Lunch
Rouge 999
23:00
1/1-2014
atm
31/12-13
Snart är 2013 över och jag ska spendera sista dagen på detta året med mina underbara vänner. Just nu är jag på väg till Haga för jag ska på brunch med Hanna och Amanda. Ville fira in det nya året med dem, trots att det inte sker runt 12-slaget. Ikväll ska jag fira med några kompisar från nian som jag inte har träffat på evigheter. Kommer bli grymt!
12 månader
Januari – jag bytte bloggportal, anordnade årets mest lyckade middag för mina två bästisar och tränade en hel del balett.
Outiften som jag hade till middagen

”Dancers are the athletes of god.” – Albert Einstein

Februari – jag satsade en hel del på dansen eftersom auditionsäsongen började, var i Danmark, hade flera nationella prov, mina två prinsessor fyllde år och jag började handla vårkläder.
Mina älsklingsjeans

Hanna och Julia
Februari var en av de få månader som jag inte behövde använda skydd eller stödbandage under träningarna
Mars – jag åkte upp till Stockholm för att shoppa, Tussilago fyllde år och jag kommer ihåg att jag var väldigt lycklig under den månaden för allting kändes så bra!
Stockholm

Göteborg
”Life goes by really fast, and it seems that there are times when you’re burying a lot of friends and family. And then there are times that feel really precious and everybody is doing okay. This is one of those times.” – Amy Grant
Maj – den här månaden var over the top! Jag var återigen i Stockholm, på stranden med min absoluta bästis, firade en grym födelsedag på Liseberg och var på grillkvällar hela tiden.
One Direction


Juni – under den här månaden slutade jag nian och det var verkligen en stor sak…
Detaljer från skolavslutningen 
Grillkväll

Juli – jag spenderade en jättebra sommar tillsammans med mina bästa vänner; Julia, Tuss, Niclas och Hanna. Jag hade det så roligt och träffade många betydelsefulla personer.
Tog en massa outfit bilder

Var i Båstad under tennisveckan

Julia, min klippa
Augusti – Jag började gymnasiet (!!!!).
En dagens då jag skulle in till stan med några från klassen

Var vid havet

Vi var på hajk och alla överlevde
Sedan dag ett på Donner har jag varit med Hanna

September – jag har aldrig haft så roligt som jag hade under den månaden. Fick så många bra vänner, var på 4gott varje fredag, fikade nästan varje dag och kollade på NK’s modeshow.
Innan vi skulle på klassmys
Oktober – jag ramlade och skadade handleden, var på dansläger, myste vid Operan och var på Halloween middag.
Hade en veckas ledighet pga skadan, men var snart igång med dansen igen


Testade Le Pain på Avenyn som blev en stor favorit

Jag var catwoman på Halloween
November – jag var återigen i Stockholm, köpte mig en Hugo Boss kappa och lyssnade på Eminems senaste album.
Var på Nickelback

Dagens

Stockholm med mina två bästisar
December – den här månaden har varit en av de absolut bästa på hela året. Jag har nästan bara umgåtts med mina närmsta vänner, insett att jag går på Göteborgs bästa skola och haft en underbar jul.
Massvis med kärlek till dem alla



Dagens

Luciafirande på skolan
Julmatchen 




















