Sunday funday

Jag spenderade dagen med bästa, först en stund hemma och sedan på Liseberg. Jag är verkligen trött, tror jag ska gå och lägga mig ganska omgående. Hur var er söndag? För övrigt är det nästan bara två dagar kvar tills ett nytt år. How sick??

20131229-210958.jpg

atm

Just nu är jag och Tuss in till stan för att kolla lite på rean. Vi åker nog till Linné också för att ta en mysfika:) pussi

20131228-110601.jpg

01:10

Hola, idag har jag varit hos Tuss nästan hela dagen. Kom hit någon gång på eftermiddagen, käkade julmat, kollade VS-showen, kollade en massa filmer och käkade en hel del godis. Girls night out. Det har varit jättemysigt och detta var verkligen något som jag behövde. Nu ska vi alla fall gå och lägga oss eftersom vi ska upp tidigt imorgon. Nightyy

Bild 2013-12-28 kl. 00.53 #4 Bild 2013-12-28 kl. 00.53 #3
 Bild 2013-12-28 kl. 00.54 #2

Min bästisfästis

Hej där! Idag var en riktig bra dag, så himla mysig. Jag mötte somsagt upp Tuss, Hanna och Amanda för vi skulle äta lunch. Det var verkligen en miljard människor inne i stan idag, höll på att dö. Trots att det vsr mycket folk hittar vi ett perfekt bord på Le Pain, sitter där en stund och gossipar och sedan gick vi till olika affärer. Observera att jag idag blandade mina umgängeskretsar WOWOOWWOOWW.

Bästa Tussilago

20131227-004922.jpg

20131227-004945.jpg