Årets första julklapp

Direkt efter skolan idag mötte jag upp Tussilago för vi skulle byta julklappar. Av mig fick hon boken Huset Versace och av henne fick jag ett underklädesset som jag länge velat ha. Vi satt en stund och pratade, vilket var behövligt. Vi kommer inte träffas förens nästa år, buhu:(

Morgondagens planer ser ut så att klassen ska gå på Liseberg, mys:))

20131217-212138.jpg

Gick. Sämst.

Jag kom nyss hem från träningen som gick sämst. Idag var det dans från 16-20 och min kropp höll på att dö, måste tagga ner. Nu vill jag bara lägg mig i sängen och sova, håller på att somna av utmattning…

Träffade förövrigt mitt hjärta när jag var på väg hem idag<3333

20131216-204003.jpg

20131216-204053.jpg