Läste gp imorse och fick reda på att alla bojkottar le pain francais. Varför? – jo för ägarna håller på med bidragsfusk. Det är verkligen inte okej, för så mycket försvinner för personalen som lever på bidragen som lön. Hänger ofta där men eftersom det är helt ute nu får man hitta något nytt.
Om allt detta stämmer och kedjan läggs ned är det ungefär som om Park Lane får 30 års gräns och Starbucks inte kan servera kaffe på några minuter. Jag tycker verkligen om kejdan, stans bästa nästan, så för mig är det verkligen tråkigt, men rätt ska vara rätt.













