Hade så gärna velat skriva för Vogue, som Carrie. Kan få bli sågad och hatad, bara mitt namn finns med i tidningen någon gång. Det är verkligen en sådan stor dröm. ”So many women just don’t know how great they really are. They come to us all vogue outside and vague on the inside”. – Mary Kate Ash

.
Dagens
Så bra
Finaste killen
April
Så galet skönt med vår. Ska njuta, ha vita jeans, Converse, sena kvällar och bara vara med underbara vänner. Känner att våren äntligen är på väg. Var vid havet och stranden idag, kallt dock, men så vackert – sommarkänslor. Det kommer bli en bra, men kort vår. Mycket att se och göra, men så lite tid. Om två månader är det sommarlov, liksom what? Allting bara flyger förbi.
Åker imorgon in till stan för att vara lite med Tuss och sedan vidare för att chilla in veckan. Kommer nog bli gr8 🙂

Början på lovet
Påsk:)
Över en kaffe
Känslan när man hinner från centralen till NK, sedan tillbaks till Drottningtorget, med en kaffe i handen, på 12 minuter.
Spenderade eftermiddagen med finaste vännen 🙂 Inte träffat henne på 7/8 månader så det var verkligen tid för det! Vi tog en fika på le pain och bara pratade bort tiden. Och jaaa, för er som undrar är lpf mitt andra hem.
Jacka – Gant // Skor – Gant // Tröja – Gant // Halsduk – Missoni // Väska – Ordning&Reda










