Dröm

Hade så gärna velat skriva för Vogue, som Carrie. Kan få bli sågad och hatad, bara mitt namn finns med i tidningen någon gång. Det är verkligen en sådan stor dröm. ”So many women just don’t know how great they really are. They come to us all vogue outside and vague on the inside”. – Mary Kate Ash

539196_10151557593881520_851088856_n_large

Så bra

Sitter på bussen till Philip nu och har precis avslutat en middag på Bamboo. Kommer återigen bli en bra natt, haha, lite färre vänner bara. Lovet är så chill, nästan för bra.

Tussilago, min soulmate (L)

20130403-200813.jpg

20130403-200820.jpg

April

Så galet skönt med vår. Ska njuta, ha vita jeans, Converse, sena kvällar och bara vara med underbara vänner. Känner att våren äntligen är på väg. Var vid havet och stranden idag, kallt dock, men så vackert – sommarkänslor. Det kommer bli en bra, men kort vår. Mycket att se och göra, men så lite tid. Om två månader är det sommarlov, liksom what? Allting bara flyger förbi.

Åker imorgon in till stan för att vara lite med Tuss och sedan vidare för att chilla in veckan. Kommer nog bli gr8 🙂
20130401-220924.jpg

Början på lovet

Helgen har gått snabbt förbi. Var ute i fredags, spenderat lördag och idag med kompisar vid stranden och lite mer. Har väl varit okey helg, kanske inte bäst, vi får se vad som mer händer under veckan. Helgens bästa person var nog Hugo :* Puss hejdå

20130331-212310.jpg

20130331-212357.jpg

Över en kaffe

Känslan när man hinner från centralen till NK, sedan tillbaks till Drottningtorget, med en kaffe i handen, på 12 minuter.

Spenderade eftermiddagen med finaste vännen 🙂 Inte träffat henne på 7/8 månader så det var verkligen tid för det! Vi tog en fika på le pain och bara pratade bort tiden. Och jaaa, för er som undrar är lpf mitt andra hem.

Jacka – Gant // Skor – Gant // Tröja – Gant // Halsduk – Missoni // Väska – Ordning&Reda

20130327-202506.jpg

20130327-202520.jpg