Helgen
Var egentligen sjuk hela helgen men var ändå med bästa och Willie. Var så gött att träffa dem igen. Träffade dock Willie för två veckor sedan, men har inte sett bästa sedan alla hjärtans.
Nu taggar vi inför skolvecka på fyra dagar, läkaren på fredag och invigning på lördag. Låter ganska chill och allt kommer nog bli bra! Sista två träningarna imorgon också, riktigt tråkigt 🙁
Tog inga bilder under helgen så blir en gammal med mig och älsklingen;*
Ja. Vad händer egentligen?
Lite blandat
Hade gärna velat fått lite vårväder. Gå till skolan med ljua jeans och bara en tjocktröja, ingen jacka. Lite gladare färger överallt. Lite vår, men inte sommar, den får gärna vänta.
Klänningen
–
Årets mest hjärtgripande film
Gråter floder. Har sett den förut och den är fortfarande lika bra. Hela idén. Alla brev. Går inte beskriva vad den här filmen framkallar.
Dear Holly, I dont have much time. I don’t mean literally, I mean, you’re out buying icecream and you’ll be home soon. I have a feeling this is gonna be the last letter, because there is only one thing left to tell you. It isn’t to go down memory lane or make you buy a lamp, you can take care of yourself without any help from me. It’s to tell you how much you move me, how you’ve changed me. You made me a man, by loving me Holly. And for that, I am eternally grateful, literally. If you can promise me anything, promise me that whenever you’re sad, or unsure, or you lose complete faith, that you’ll try to see yourself through my eyes. Thank you for the honor of being my wife. I’m a man with no regrets. How lucky am I. You made my life, Holly. But I’m just a chapter in yours. There’ll be more. I promise. So here it comes, the big one: Don’t be afraid to fall in love again. Watch out for that signal, when life as you know it ends.
P.S. I will always love you.


























