Snart går jag på tåget till Stockholm. Åh, tagg!!
Blus - Zara // Chinos - Filippa K // Clutch - MBMJ // Skor - Sthlm DG
Idag har verkligen varit stressig… Jag mötte upp tjejerna i stan för att äta en snabblunch, sen begav vi oss till Röda Sten för att se Donners treor springa ut och efter det skyndade jag hem för att byta om och åka till en skolavslutning. Oj, en lång mening haha. Nu är jag och la familia påväg till en resturang, kommer bli mysigt! Dagens outfit kommer lite senare, stay tuned. Haha skoja
Jag håller på att dö pga trötthet… Usch, mår ej bra. Jag åkte hem till Amanda igår efter Utsparksfesten och somnade först vid 03. Meeeeen, det blir säkert en bra dag! Vi har Donner OS med massa roliga lekar osv i Skatås som börjar om en stund. Det är sista dagen som vår klass gör någonting för det här läsåret… Alltså wow
Ännu en söndag har gett ångest då Donner har lagt ALLA inlämnar på tisdag… Usch, kollapsar snart. Dock är det den sista söndagen innan sommarlov vilket också betyder att imorgon är det den sista måndagen för den här terminen (!!!!). Det kommer bli en bra vecka trots allt med massa vänner, avslutningar och fint väder. Läste att det skulle bli runt 27 grader på tisdag? Alltså, jag dör på hur mycket jag älskar sommaren.
Nu är det bara 35 dagar kvar till jag träffar min bästis och spenderar två av årets bästa veckor med henne. Jag längtar såsåså mycket till sommarlovet! Det är första gången för det här året som jag faktiskt har en känsla av att sommaren kommer bli bra, att alla är vänner och att alla bara är så glada så :))
Kvällen har spenderats på Ullevi tillsammans med 69 tusen människor som alla sjöng med till Håkan Hellströms låtar. Det har varit en fantastisk kväll och den absolut bästa konserten jag någonsin har varit på. Alla var glada, det var perfekt väder, Sveriges bästa artister var på plats och hela Göteborg sken. Bästkustens huvudstad. Snälla, jag vill bara leva om den här kvällen. Skrika lika högt igen, se alla fyrverkerier en gång till och bli bemött med leenden överallt för ikväll var det fan ingen som INTE log. Tack som fan Håkan och tack som fan att jag får uppleva allt i Göteborg!

Snart är första juni slut och det är även det första halvåret av 2014. Herregud vad snabbt tiden har gått. Minns allt som det vore igår :ppp. Nej, men det känns verkligen inte som snart hela ettan har passerat och att det bara är 7 månader kvar till 2015? Kaos.
Det smärtade verkligen att åka hem idag från sommarstället, mestadels pga vädret. Termometern visade strax över 23 grader och jag hann inte ens bada. Det var bråttom hem för jag skulle börja jobba strax efter klockan 15 och har suttit med det tills nu (22.00). Jag har i alla fall haft en sådan himla bra långhelg, men längtar till skolan faktiskt och träffa alla. Det är bara 13 dagar kvar tills skolavslutning. 13 dagar kvar till Stockholm. 6 dagar kvar till Håkan.