Rast

Fint väder, underbar fredag och superbra vänner. Livet leker verkligen 🙂 Efter skolan ska jag dra in till stan med Hanna och ikväll får vi se vad som händer.

20130906-121612.jpg

20130906-121616.jpg

Le Petit Café

Spenderade eftermiddagen på det här jättemysiga cafét som ligger på Linnégatan. Känns verkligen som jag kommer bli stammis här! Jag har också hört att deras frukostbuffé ska vara jättegod och prisvärd. Absolut Göteborgs mysigaste café, även deras utetservering är perfekt!

20130905-210636.jpg
20130905-210642.jpg
20130905-210647.jpg

20130905-211754.jpg

Ett år senare

September 2012 – allting lekte, underbara vänner, fint väder, mysiga kvällar.

Väldigt mycket har ändrats sedan september 2012. Jag är närmare än någonsin med mina bästa vänner och jag har lärt känna helt underbara personer. Den här september månaden kommer bli väldigt mycket bättre än förra årets!

Bilder från min instagram och blogg. Septmeber 2012. 20130904-131935.jpg

4/9

Hej där

Har legat i soffan hela morgon och kollat på Suits. Är ledig hela dagen idag och jag kände att jag verkligen behövde det. Efter hårda danspass i söndags, måndags och även igår, är jag helt slut och kroppen behöver verkligen vila. Imorgon är det återigen skola, på fredag ska jag nog ut med Tuss och på lördag får vi se. Det ska bli helt underbart väder i helgen, vilket känns riktigt skönt, kanske sista sommarvärmen?

IMG_0316

Tränar

Kom hem för en halvtimma sedan efter att ha dansat modern och jazz pass. Åkte direkt till danssalen efter skolan, så just nu är jag riktigt trött. Vill helst bara dra täcket över huvudet och äta godis, men jag har en streetlektion kvar som börjar om 20 min. Dags att dra igen, puss.

20130902-190536.jpg

Andra september

Idag är det andra dagen av den första höstmånaden. Kändes verkligen som augusti bara flög iväg. Enhetlighet känns det som hela det här året vara flög iväg, vart har det tagit vägen egentligen? Kändes som det var igår jag vi hade vår grillfest efter skolavslutningen, inte som det var för nästan tre månader sedan. Jag är i alla fall väldigt taggad på hösten, känns som den kommer bli rolig!

Juli 2013. Vissa av de veckorna gick galet fort, nästan för fort ibland
.

20130902-062816.jpg

Today

Idag började första riktiga träningen, såååå taggad var jag! Vi körde tåspets och jag fick en ny modern/balett koreografi. Förutom timman jag var iväg och tränade, har allting varit väldigt sent. Jag tycker verkligen inte om söndagar. Allting går långsamt, alla är upptagna och allt handlar om måndag. Jaja, så skönt att den här dagen snart är över!

20130901-175303.jpg

20130901-175308.jpg