Bilder från idag. Havspromenad, sandstrand, värme och tonvis med brännmaneter.
Hon känner mig för väl
Det här skriv Tuss om mig, haha, men allt stämmer ändå ganska bra.
– Hon har verkligen sture P stil (Stockholms överklass stil)
– Hon kan vara världens bitch
– Hon är världens godisgris haha.
– Hon är sjukt fotogenisk, alltid bra på bild!!
– Hon har en förkärlek till svensk musik.
– Gant är hennes favorit märke när det kommer till tröjor.
– Har hon ett ”fashion-issue” som vi kallar det, så är jag den första hon ringer. Samma sak för mig, hon är min modeklippa haha.
– Hon är väldigt medveten om att hon är snygg, haha lite jobbigt ibland.
– Hon är min syster och bästa vän.
The September issue
I modemagasins september nummer är det alltid sprängfyllt med bilder och kommentarer från visningarna därför dessa visningar var under sommaren. Magasinen är alltid mycket tjockare och kan vara 300-900 sidor. Senaste ELLE Swe är runt 300 sidor, och jag antar att Vogue är runt 600 sidor. För den som vill ha mycket att läsa är alltid september numren det bästa!
”September is the January in fashion.”
– Anna Wintour
–
Mer än bara musik
Sommardag
Jag hade en jättebra skoldag idag och vi slutade lite tidigare tillochmed. Efter skolan drog jag och några tjejer till Starbucks för att ta en kaffe, sedan mötte jag upp Tuss och det blev donken. Kan säga att donken var dagens bästa val 😉 Ska bli jättekul att komma tillbaka till skolan på måndag för alla tjejer är supergoa!
Godmorgon
First day
Balenciaga har den smartaste fotografen
Den som kom på idén med ”speglar” i bakgrunden: herre, den var bra! Jag antar att det är fotografen eller stylisten för den här kollektionen, men jag kan inte namnet på henne/honom. Oavsett vems idé det var, den är riktigt smart då man ser fler vinklar av plaggen även om de inte är ready-to-wear.
Balenciaga Resort 2014 Collection
Vi vänder blad och går vidare
Idag börjar jag första skolåret på åtta år utan mina närmsta vänner. Förra året var jag inte där första dagen för jag var på läger, så jag kom först dit efter allt var slut och jag får två av världens bästa kramar av underbara kompisar. Det här året kommer de inte stå och vänta på mig, utan istället kommer jag stå i en grupp med några gemensamma vänner och vara otroligt nervös. Egentligen vill jag att förra året, nian, ska upprepas för allt var verkligen bäst. Jag började hänga med många andra och jag längtade efter att få träffa dem. Tyvärr är nian slut och jag har tappat kontakten med de flesta som jag började känna förra året, vilket är synd men det har sina orsaker. Jag kommer tappa kontakten med flera vänner, kanske mina närmsta från skoltiden, men det måste bero på att jag ska få plats med nya från gymnasiet. Det är synd att det inte finns en paus-knapp i livet.
















