Favoriterna att ha på handlederna är min underbara klocka från Marc by Marc Jacobs och mitt fina armband+berlocker från Thomas Sabo. De passar till allting, är väldigt klassiska och tidlösa. Det är verkligen en jättebra investering och jag är supernöjd!
29 augusti
Heyyy
Jag ska in till stan om en stund för att möta upp några från min klass och käka+gå på bio med dem. Idag är vädret inte på topp men allt känns superbra ändå!! På söndag börjar träningen igen och jag längtar verkligen ihjäl mig. Känns verkligen skönt att komma in i gamla vanor igen, förutom idag då eftersom vi är lediga, hehe.
Bunheads goodbye dance
För någon månad sedan blev det officiellt att serien Bunheads läggs ner. Jag tycker verkligen det är jättetråkigt, för det var en helt OK dansserie… För någon vecka sedan samlades gruppen för att dansa en sista koreografi till sina fans.
tired
Ingen möjlighet
Breakdancers
Adidas run – Leave the world behind
Frukost
atm
Höst
Jag längtar verkligen till hösten! Vill ha en sådan fin dag när alla färger går i orange, gult, rött och med en strålande sol. Jag har så mycket idéer, och mycket so händer under hösten så jag vill verkligen att det ska bli september nu…












