29 augusti

Heyyy

Jag ska in till stan om en stund för att möta upp några från min klass och käka+gå på bio med dem. Idag är vädret inte på topp men allt känns superbra ändå!! På söndag börjar träningen igen och jag längtar verkligen ihjäl mig. Känns verkligen skönt att komma in i gamla vanor igen, förutom idag då eftersom vi är lediga, hehe.

Desktop

Bunheads goodbye dance

För någon månad sedan blev det officiellt att serien Bunheads läggs ner. Jag tycker verkligen det är jättetråkigt, för det var en helt OK dansserie… För någon vecka sedan samlades gruppen för att dansa en sista koreografi till sina fans.

tired

Jag är galet trött. Från igår till idag var klassen+en till klass och tältade i Partille. Det var verkligen mysigt, bara att man är utmattad nu efteråt. Gött att lära känna flera personer och allt med klassen känns jättebra! xo

Bilder från igår

Downloads1

Breakdancers

Efter skolan mötte jag upp Tuss och vi drog mest bara runt. Galet fint väder var det och vi stötte på några gatudansare som var såååå grymma. Om man ska klassa dansare, så är det de som dansar på gatan som är bäst!

20130826-174458.jpg

20130826-174506.jpg

atm

Är på väg till centralen för att möta upp en tjej från min klass och ta en kaffe med henne. Det är jättefint väder ute och allt känns super! Jag vakande av mig själv imorse, helt utvilad. Hur vanligt är det??

Världens bästa album

20130826-072302.jpg