Tonight we have left the world behind

Oj vilken kväll. Många blandade känslor. Den här veckan har gått så galet snabbt och det suger att alla bästa åker hem imorgon/söndag.

I alla fall, kom hem för en stund sedan efter att ha spenderat kvällen med jättegoa människor! Vi drog runt en hel del, tog nattdopp och gick in deep (lol nej). Har haft en jättebra ”sista” kväll och jag längtar inte tills imorgon. Det kommer bli känslosamt….

20130727-014730.jpg

De här dagarna

Nu är det verkligen sommar på riktigt! På dagarna är det stranden som gäller och på kvällarna är det snack eller något annat kul som händer. Jag och några till har både kollat på livemusik (spelad av en jätteduktig kompis till mig), sett på matchen på pizzerian och badat i solnedgången. Den här veckan har varit så rolig och det suger verkligen att den snart är slut. På lördag åker Tuss och Julia tillbaka till stan, och på söndag gör även Hanna och Nicke det. Sad story 🙁

20130726-063000.jpg

20130726-062946.jpg

20130726-062942.jpg

TBT

Dansen. Jag har inte haft ett enda danspass sedan maj. I höst vet jag inte hur det blir, om jag har tid och så, men jag vill så gärna bli bättre. Jag vill få en bättre teknik och bli en bättre dansare.

20130725-220858.jpg

Gårdagen

Heeeeeey. Igår hände den en väldans massa. Der var stranden som gällde hela förmiddagen, sedan tränade jag och efter det var det match häng.
Oj, vilket sämst inlägg haha.

20130725-115541.jpg