Shorts – Hollister // Linne – JC // Bikini – Hollister // Rayban // Converse
VS på Grand
Nighty
Gött
Det här sög.
Tonight we have left the world behind
Oj vilken kväll. Många blandade känslor. Den här veckan har gått så galet snabbt och det suger att alla bästa åker hem imorgon/söndag.
I alla fall, kom hem för en stund sedan efter att ha spenderat kvällen med jättegoa människor! Vi drog runt en hel del, tog nattdopp och gick in deep (lol nej). Har haft en jättebra ”sista” kväll och jag längtar inte tills imorgon. Det kommer bli känslosamt….
De här dagarna
Nu är det verkligen sommar på riktigt! På dagarna är det stranden som gäller och på kvällarna är det snack eller något annat kul som händer. Jag och några till har både kollat på livemusik (spelad av en jätteduktig kompis till mig), sett på matchen på pizzerian och badat i solnedgången. Den här veckan har varit så rolig och det suger verkligen att den snart är slut. På lördag åker Tuss och Julia tillbaka till stan, och på söndag gör även Hanna och Nicke det. Sad story 🙁
















