Bäst dag

Idag kom alla goa människor hit och jag har haft en så bra dag! Har träffat Tuss och pratat ut ordentligt, likaså med Hanna. Jag umgås just nu med världens tvärgoaste männsikor!

Idag har vi mest chillat på stranden, snackat och dragit runt. Imon blir det stranden direkt på morgonen och sedan får vi se vad som händer. Just nu tänker jag bara njuta av den här veckan med alla bästa vänner. Haregött!

Bilder från idag
 

20130722-003714.jpg

20130722-003733.jpg

20130722-003811.jpg

En dag på stranden

Har varit på stranden inprincip hela dagen. Gick ner i förmiddags för att sola och läsa, drog till huset för käk och träning, sedan på kvällen drog jag och Julia ner igen med lite kompisar.

Imorgon kommer bästisarna ner och det ska bli så göööött!!

20130720-235510.jpg

Gött häng

Har varit med Julia hela dagen, som vanligt lol, och nu på eftermiddagen träffade vi lite andra kompisar. Har inte skrattat så här mycket på hela sommarlovet!:)

20130719-172412.jpg

20130719-172142.jpg

BW

“I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they’re right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.” – Marilyn Monroe

20130718-121427.jpg

Min kväll

Spenderade kvällen med Julia och lite andra hos Jacob. Vi satt mest och snackade och sååå. Enda jag vet nu är att jag taggar imon och fint väder!

Till er som försöker sänka mig eller mina vänner – läs nedan. Till resten, ILY.

20130718-002738.jpg

Underbart

Vilket underbart väder det är! Jag var på stranden tidigare idag, träffade lite folk och bara chillade. Gick upp för någon timma sedan och sedan dess har jag legat här ute och läst. Ska snart möta upp Julia för att gå och ta en dricka, men jag ska först ut på pw. Äääääälskar att träna när det är varmt. Sedan direkt ned till havet för avsvalkning.

20130717-161724.jpg