Det är så galet gött att vara här nere! #PERFEKT
Dagens
Bäst dag
Idag kom alla goa människor hit och jag har haft en så bra dag! Har träffat Tuss och pratat ut ordentligt, likaså med Hanna. Jag umgås just nu med världens tvärgoaste männsikor!
Idag har vi mest chillat på stranden, snackat och dragit runt. Imon blir det stranden direkt på morgonen och sedan får vi se vad som händer. Just nu tänker jag bara njuta av den här veckan med alla bästa vänner. Haregött!
Bilder från idag
En dag på stranden
Gårdagens
Gött häng
Throwback
BW
“I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they’re right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together.” – Marilyn Monroe
Min kväll
Underbart
Vilket underbart väder det är! Jag var på stranden tidigare idag, träffade lite folk och bara chillade. Gick upp för någon timma sedan och sedan dess har jag legat här ute och läst. Ska snart möta upp Julia för att gå och ta en dricka, men jag ska först ut på pw. Äääääälskar att träna när det är varmt. Sedan direkt ned till havet för avsvalkning.














