Halmstad

Jag har varit i Halmstad hela dagen för att kolla runt i lite olika affärer. Jag hittade lite småsaker och väldigt många affärer som kändes inspirerade av Firren/Tara/Raglady. Det har varit en superdag, verkligen :*

IMG_0708

20130731-185355.jpg

20130731-185359.jpg

20130731-185404.jpg

20130731-212431.jpg

Tack Jennifer

Jennifer Sandsjö hade för någon vecka sedan en länktävling där man fick kommentera sin blogg så skulle hon gå in och läsa den och sedan välja ut de fem som hon tyckte mest om. Gissa vad? Min blogg kom med, så tack Jennifer för länkningen 🙂

20130731-180953.jpg

Smyg

Är på väg till Halmstad nu för att strosa runt och bara komma bort ett tag från huset. Är tillbaka ikväll, då får ni bättre bilder :*

20130731-122209.jpg

Idag

Idag har varit en mardröm haha. Nej, men jag har varit på Gekås 🙁 Träffade dock mina bästa vänner där av en ren slump. Fatta vad världen är liten 🙂

20130731-003543.jpg

Från Gina

Längesedan jag var inne på Gina, så för någon vecka sedan kollade jag deras hemsida och fick en chock. De har fått in riktigt snygga kläder! Är osäker på material och kvalité, men på bild ser de helt OK ut 🙂

Pics by Gina Tricot

20130730-113750.jpg

Bedroom interior

Jag håller på att göra om mitt sovrum hemma, men jag vet verkligen inte hur jag vill ha det. Tycker det är så galet snyggt med vita väggar men också när det är någon pastell. Åhh, så beslutsångest när det gäller sånt här. Jag behöver verkligen ha klädförvaring, skrivbord och plats för alla mina ELLE.

Pics from Weheartit

20130730-112119.jpg

Höst investeringar

Nya skor. Jag vill helst ha ett par höga Primes eller en annan stövlett från Ralph Lauren.

20130729-201704.jpg

En ny väska. Jag behöver en väska som rymmer dator och som är i skinn. Jag har kollat på både Mulberry Alexa och en MBMJ men jag vet än inte vilken jag vill ha.

20130729-202912.jpg

Boot cut jeans. Jag har verkligen fastnat för den modellen av jeans, så snyggt! Dock passar de inte till höga Primes men till Converse etc.

20130729-204301.jpg