Sluta tracka ner på varandra

Tycker att det är pinsamt vad folk gör mot varandra på nätet, framförallt på bloggar. Precis som om det är någon frizon att vara elak mot en person man knappt känner. Hur patetiskt är det inte att sitta jag skriva elaka saker till en person som man knappt känner och sedan inte säga något till han/hon i verkligheten? Det kan vara småsaker som man bara inte kan låta bli att skriva, men det kan också vara rejält elaka saker som man faktiskt tar åt sig av. Skärpning för det är här är rent idioti.

Och nej, det handlar inte om mig. För jag har inte råkat ut för det.

20130708-101751.jpg

Tjo bree

Dagen har gått förbi så snabbt. Var med mina fina killar på kvällen, annars är det solstolen som har tagit min uppmärksamhet idag. Vilket underbart väder! Imorgon kommer Linn och vi kommer få det så himla bra med fantastiskt väder 🙂

Jag och Linn för ett bra tag sedan.

20130707-000104.jpg

5/7-13

Jag har ett så bra sommarlov och om nästan exakt en vecka kommer bästa vännen. Orkar inte vad vi kommer få det bra!

Ska bara käka klart och sedan drar jag nog ut på longboarden ett tag. Hoppas att ni har det helt perfekt med 🙂

20130705-105902.jpg

Liseberg

Spenderad dagen på Liseberg idag. Är väl lite sisådär väder :/

Invigningen till Partille Cup äger också rum om någon timma. Har några kompisar som dansar, hoppas verkligen att det går bra. En dröm att dansa inför 14,000

20130702-131221.jpg

Juli 2012

Hello July.

Första riktiga sommarmånaden. Längtar så till att det blir fint väder och riktigt varmt vatten. Juli förra året var verkligen så bäst. Hade några av de bästa veckorna med fantastiska vänner. Jag hoppas att den här månaden blir lika bra som den var förra året 🙂

20130701-121412.jpg

Juni

Vet knappt vilket datum det är idag, inte heller dag. Har haft fullt upp hela dagen, men jag har haft jäkligt roligt! Imorgon ska jag in till stan för att kolla upp lite grejer ang gymnasiet, luncha och kika rean. Puss

Kycklingsallad

20130625-234653.jpg

Hela stan är blåvit

Den här dagen var riktigt bra! Gick till Diva för att fixa naglarna, sedan förbi Starbucks och nu sitter jag på bussen till bästa bror. Hela stan är blåvit och vädret är verkligen underbart! Hashtag: loveley day

20130624-182606.jpg

20130624-182601.jpg