Loveley

Spenderade största delen av dagen på stranden idag med gött folk. Det här vädret är underbart! Tog en löprunda på några kilometer och på kvällen har jag bara chillat hemma med en film.

honks mate för att jag får berätta hur dagen har varit i version ”a la deluxe”T

20130713-002411.jpg

Dagens

Hittade en jättefin klänning när jag var inne i Svea-butiken i Båstad. Passar perfekt till mina Lexington skor och den är så bekväm. Perfection

20130711-183732.jpg

20130711-183737.jpg

Tåget

Sitter just nu på tåget till Båstad för att möta upp en kompis och kolla på tennis. Hoppas verkligen det var värt att gå upp kl 7…. 😉