JW

Kollade nyss klart på Snabba Cash II, men måste säga att jag är besviken. Den första filmen var grymt bra, men den här höll inte.

Du vill ha något som
inte kan köpas för pengar. Klass finns i ögonen. – Nippe till JW

20130617-164839.jpg

Torsdag

Har ont i halsen, nyser hela tiden och är roligt förkyld. Har bunkrat upp med filmer och godis i hoppet om att må mycket bättre imorgon då jag ska på konsert. Kan säga att jag mår bättre nu än vad jag gjorde för en timma sedan för mamma kom hem med en påse från Firren 🙂

Träffade några klasskompisar idag för lunch och fika. Kul att jag har saknat dem trots att vi gick ut i tisdags,haha

20130613-213011.jpg

Summering

Åtta år på en och samma skola.

Har skapat väldigt många vänner, men också ovänner. Jag har lärt mig otroligt mycket, både kunskapsmässigt och på en personlig nivå.

Idag var både bra och dålig. Det var bra då jag äntligen gick ut grundskolan och valen jag gör efter det här är frivilliga. Det dåliga med dagen var att lämna alla kompisar, åtminstone de flesta av dem. Min sociala kapacitet har under 2012/2013 blivit så mycket bättre och nya relationer har skapats under den här tiden.

Under januari i år ville jag inget hellre än att avsluta mitt år i nian. Ville vidare. Nu, några månader senare kom ångesten att behöva lämna alla. Kan inte påstå att jag älskar alla i min klass, men som min lärare sa, efter åtta år tillsammans med samma människor, då kommer det finnas ett tomrum när man lämnar dem.

Jag hade gärna velat ha en sista vecka, men det är gött med sommarlov. Tänker njuta som bara jag kan, och i augusti längta till gymnasiet.

20130612-021630.jpg