Sweet Sixteen

Har haft en så himla bra födelsedag med både vänner och familj. Fick otroligt fina presenter, gulliga sms och många gose kramar 🙂

Spenderade dagen på Liseberg i ett perfekt väder. Inte så mycket folk, korta kötider och gooood mat!

Shorts – Cheap Monday // Bälte – Burberry // Shades – Rayban // Halsband – Lars Wallin

20130531-224831.jpg

De får mig att skratta :)

Den här dagen var riktigt bra! Allting har löst sig, jag har fantastiska vänner och imorgon är det min födelsedag! Har grillat hela kvällen med klassen. Bara 13 dagar kvar tills vi slutar. Jag måste säga att det är lite tragiskt. Visst längtar jag till gymnasiet, men relationer som har byggts upp under det här läsåret, de kommer vara svårslagna.

20130530-200206.jpg

27/5

Helluuu

Läget? Soft dag idag. Känns nästan löjligt att faktiskt behöva gå till skolan imorgon eftersom jag idag skrev mitt absoluta SISTA PROV för grundskolan. Enda som är kvar nu är ett stort svenska drama 🙂

20130527-203414.jpg

Maison Scotch

Maison Scotch har så fina kläder. Det blir en liten personlig touch med extrema mönster och glitter, men ändå inte för mycket av det. Kläderna görs av detaljer 🙂

Märket finns att köpa på Nk Fashion om jag inte minns fel.

20130527-110855.jpg