2.3 mil på cykel – nu är vi hemma. Hur skön nationaldag är det inte? Allt känns så gött och morgondagen kommer säkert bli perfa!
Hur bra som helst
Sweet Sixteen
Har haft en så himla bra födelsedag med både vänner och familj. Fick otroligt fina presenter, gulliga sms och många gose kramar 🙂
Spenderade dagen på Liseberg i ett perfekt väder. Inte så mycket folk, korta kötider och gooood mat!
Shorts – Cheap Monday // Bälte – Burberry // Shades – Rayban // Halsband – Lars Wallin
Hans ord
Sista fredagen i 9an
De får mig att skratta :)
Den här dagen var riktigt bra! Allting har löst sig, jag har fantastiska vänner och imorgon är det min födelsedag! Har grillat hela kvällen med klassen. Bara 13 dagar kvar tills vi slutar. Jag måste säga att det är lite tragiskt. Visst längtar jag till gymnasiet, men relationer som har byggts upp under det här läsåret, de kommer vara svårslagna.












