Todayyy

Vilken dag! Den har verkligen varit gr8. Var inne i stan nästan hela dagen för att handla/kolla på födelsedags presenter till moi. Inget var direkt slående bra tills jag kom till Firren och hittade ett perfekt plagg 🙂

Bomber – MQ // Piké – Ralph Lauren // Byxor – Filippa K // Väska – Mulberry // Klocka – MbMJ // Armband – Snö

20130525-201003.jpg

Filippa K

Var snabbt förbi Filippa K förut och hittade två par fina byxor. Älskar verkligen det märket! Perfekt om man har små storlek, lite italienskt.

20130519-213631.jpg