Så kär

Det här vädret. TACK.

Kom hem för några timmar sedan och la mig direkt på balkongen. Efter två hela album med Håkan Hellström och Petter drog jag ut på en joggingtur. Fixade även i ordning golfbagen för tänkte dra ut till Tylösand i helgen 🙂

20130516-182529.jpg

20130516-182412.jpg

Det är så gatttt

Okkkk. Let’s start. 
Har varit helt borta idag. Trött som få, glömde mina nycklar och var helt ofokuserad på fysiken. Kan dock säga att matte nationella gick bra, något som jag har varit nervös inför. Gårdagen var så mycket bättre. Hann med massvis med grejer, bla handledarkurs inför körkortet. Fyller ju 16 om bara någon vecka.  😀

Vädret är så gött. 20 grader, strålande sol och jag sitter inne och pluggar. Det är så galet dåligt planerat av skolverket som lägger nationella i slutet av maj… xoxo

Nyheter från HM. Är väldigt sugen på klänningen och den vita kjolen.

HM - May

Vi är back on track

Ok. Bara jag och Jennifer som kan gå vilse på idrotten. Haha dock gick vi inte vilse, men vi gick fel. Aja, vi hittade till skolan och nu är allt bra 😉

Dagen och helgen har flutit på bra. Var mest med Jonte-bror i helgen, bestieeee och idag gick jag med Linnéa till stan. xoxo

20130513-180913.jpg

20130513-181052.jpg

Molndal

Är på väg till stugan nu. Hoppas helgen blir bra, mycket som har krånglat och folk jag inte vill träffa. Puss

20130510-211608.jpg

Kungsträdgården

Kändes som det var måndag när jag vaknade imorse, haha, gött att det är tgif. Har haft det jättehärligt i Stockholm! Så bra väder, runt 20 grader och en så bra konsert. Galet nöjd.

Vi var bl.a. i Kungsträdgården och shieet så mycket folk, lol. Det var jättefint att se de japanska körbärsträden 🙂

20130510-125039.jpg

20130510-125049.jpg

20130510-125109.jpg

Klädvalet

Sådär jaa. Hat klarat av Holloster, Mood och NK. På väg till Åhléns och sedan hotellet 🙂 Puss

Jacka – Kenza // Jeans – Tiger // Tröja – Gant // Skor – Lexington

20130508-132545.jpg

Världens finaste

Fick ingen bra början på dagen. Allt och alla var mot mig, men runt elva vände det. (Haha lol att jag kan klockslaget.)

Käkade lunch, skolan flöt på och sedan åkte jag in till stan för att plugga. Var där i några timmar, drog vidare till focus för att handla middagen och nu är jag äntligen hemma.

Jag hade aldrig överlevt dagen utan finaste. Han gjorde verkligen min dag. Tack älskling.

20130506-202733.jpg