Det här vädret. TACK.
Kom hem för några timmar sedan och la mig direkt på balkongen. Efter två hela album med Håkan Hellström och Petter drog jag ut på en joggingtur. Fixade även i ordning golfbagen för tänkte dra ut till Tylösand i helgen 🙂
Okkkk. Let’s start.
Har varit helt borta idag. Trött som få, glömde mina nycklar och var helt ofokuserad på fysiken. Kan dock säga att matte nationella gick bra, något som jag har varit nervös inför. Gårdagen var så mycket bättre. Hann med massvis med grejer, bla handledarkurs inför körkortet. Fyller ju 16 om bara någon vecka. 😀
Vädret är så gött. 20 grader, strålande sol och jag sitter inne och pluggar. Det är så galet dåligt planerat av skolverket som lägger nationella i slutet av maj… xoxo
Nyheter från HM. Är väldigt sugen på klänningen och den vita kjolen.
Fick ingen bra början på dagen. Allt och alla var mot mig, men runt elva vände det. (Haha lol att jag kan klockslaget.)
Käkade lunch, skolan flöt på och sedan åkte jag in till stan för att plugga. Var där i några timmar, drog vidare till focus för att handla middagen och nu är jag äntligen hemma.
Jag hade aldrig överlevt dagen utan finaste. Han gjorde verkligen min dag. Tack älskling.