Två år sedan jag senast såg September/Petra Marklund, då på Liseberg med komp av Petter. Idag blir det bara Petra Marklund på Götaplatsen, kommer bli fräääääckt!
Klippte av 4 cm och hade i tre olika inpackningar. Tror dock inte ni ser någon större skillnad haha, men det känns ändå kortare. Jag fick en jättefin lyster i håret och topparna är raka nu.
Innan (håret ser verkligen inte bra ut på den här bilden pga det blåste ute) Efteråt
När jag var hos frissan idag fixade hon till en dounat till mig. Tyckte det blev så snyggt, för det är knapp på den om ni förstår haha, så den passar just mitt typ av hår (tjockt, långt) väldigt bra! Har lånat hem den så jag ska försöka själv någon dag 🙂
Sitter på ett fik just nu med två killar från klassen 🙂 Verkligen gött att träffa dem igen! Framförallt den ena då han har varit bortrest sedan skolavslutning.