The dounat

När jag var hos frissan idag fixade hon till en dounat till mig. Tyckte det blev så snyggt, för det är knapp på den om ni förstår haha, så den passar just mitt typ av hår (tjockt, långt) väldigt bra! Har lånat hem den så jag ska försöka själv någon dag 🙂

s

På fiket

Sitter på ett fik just nu med två killar från klassen 🙂 Verkligen gött att träffa dem igen! Framförallt den ena då han har varit bortrest sedan skolavslutning.

20130814-153415.jpg

20130814-153419.jpg