Vill bara sova

Oj vad jag är trött. Har flängt runt i stan hela dagen och benen vara värker. Vill hem, kolla på en mysig film och ha en liten date med sängen. I alla fall, det har varit en jättebra dag :*

Sneek

20130818-184437.jpg

20130818-184521.jpg

Sedärja

Godmorgon allihopa. Det är sinnes vilken bra dag det är idag. Fick bra nyheter från min coach, lite roliga sms och sitter nu på bussen in till stan. Ska kolla runt på lite olika saker och sedan se festivalen – jag trotsar vädret återigen.

large

Getting back to school

Jag vet att många är nervösa inför skolstarten, framförallt de som ska börja gymnasiet. Det enda man ska tänka på är att ta det lungt och inte stressa upp sig alldeles för mycket inför första dagen. Alla är lika nervösa, I promise. Jag har snackat med några som precis har börjat och visst, när man tar vagnen till skolan första dagen så darrar benen, men redan andra dagen är tydligen saker bättre och man längtar till nästkommande dag. Vad är egentligen det värsta som kan hända, haha? Lätt för mig att säga som inte har fått paniken än då jag först börjar på torsdag, men allt känns faktiskt väldigt lungt. 

Ta på dig kläder du känner dig bekväm i. Inget överdådigt, utan så som du brukar klä dig i vanliga fall. Om du inte känner dig bekväm i kläderna blir du inte heller snygg i dem. Kolla också upp hur skolan är. Är det en snobbskola så vet du vad du ska ha på dig, är det en vanligare skola kanske du inte endast ska ha på dig märkeskläder för du kan uppfattas som snobb. 

Ta det lungt, va social och klä dig chill. Allt kommer gå bra! Back to school

Myskväll

Har chillat i soffan sedan 18 med en massa filmer och godis. Såg bla The Host – sjukt sevärd, bästa scfi jag har sett – och Going the distance. Behövde verkligen en dag och kväll hemma! Godnatt vänner 

tumblr_lvv92aEAuP1qb6z5fo1_500

Gårdagens DC

Det här hade jag på mig igår på konserten. Det bästa att ha på en konsert är ändå Converse. Fattar inte hur vissa klarar av att stå i klackar, haha, måste vara det jobbigaste.

Levis // Tröja – Gant // Jacka – Helly Hansen // Converse // Longchamp
IMG_0134 IMG_0136

Victorias Secret vid Grönsakstoget

En skönhetssalong vid Grönsakstorget säljer en massa VS saker. Såsom body mists, body lotions, parfymer och body butters. Fanns väldigt många olika dofter, men det var dyrare där än på Grand.

För er som ska dit: ta vagnen till Grönsakstorget och gå mot ett ”kyrktorn”. När du går mot tornet ser du en skönhetssalong med stora panorama fönster, där är det!

20130816-203101.jpg

20130816-203109.jpg