Oj vad jag är trött. Har flängt runt i stan hela dagen och benen vara värker. Vill hem, kolla på en mysig film och ha en liten date med sängen. I alla fall, det har varit en jättebra dag :*
Sneek
Jag vet att många är nervösa inför skolstarten, framförallt de som ska börja gymnasiet. Det enda man ska tänka på är att ta det lungt och inte stressa upp sig alldeles för mycket inför första dagen. Alla är lika nervösa, I promise. Jag har snackat med några som precis har börjat och visst, när man tar vagnen till skolan första dagen så darrar benen, men redan andra dagen är tydligen saker bättre och man längtar till nästkommande dag. Vad är egentligen det värsta som kan hända, haha? Lätt för mig att säga som inte har fått paniken än då jag först börjar på torsdag, men allt känns faktiskt väldigt lungt.
Ta på dig kläder du känner dig bekväm i. Inget överdådigt, utan så som du brukar klä dig i vanliga fall. Om du inte känner dig bekväm i kläderna blir du inte heller snygg i dem. Kolla också upp hur skolan är. Är det en snobbskola så vet du vad du ska ha på dig, är det en vanligare skola kanske du inte endast ska ha på dig märkeskläder för du kan uppfattas som snobb.
Ta det lungt, va social och klä dig chill. Allt kommer gå bra! 
En skönhetssalong vid Grönsakstorget säljer en massa VS saker. Såsom body mists, body lotions, parfymer och body butters. Fanns väldigt många olika dofter, men det var dyrare där än på Grand.
För er som ska dit: ta vagnen till Grönsakstorget och gå mot ett ”kyrktorn”. När du går mot tornet ser du en skönhetssalong med stora panorama fönster, där är det!