Värsta som finns
Värsta som finns är när folk blir tillsammans. Inte själva att de blir det, utan allt runtomkring. Att de måste vara med varandra hela tiden och blir det där pensionärs-paret som hellre sitter inne och kollar på film än åker in till stan för att träffa vänner. Det är värt att fundera över vem du faktiskt kommer söka stöd hos när killen/tjejen har försvunnit. Ett tips till er i förhållande som glömmer bort alla runtomkring er.
Beyoncé for H&M – WOW
Århundradets vackraste kvinna + trendiga H&M = perfektion
Birthday wishes
1 – Marc by Marc Jacobs Classic Q Lil Ukita// 2 – YSL lack // 3 – Chanel läppstift // 4 – Fin bikini // 5 – Fina sommartröjor // 6 – Shorts från One Teaspoon // 7 – Missoni bäddset // 8 – Strumpor från Tommy Hilfiger // 9 – Träningskläder

21/4-2013
Heeeeeyyy.
Har chillat hela helgen. Började i fredags med studiedag, följt av dans igår, solande, Ica och fruktsallad. Har inte blickat på matten ens, kommer ångra det grovt på onsdag. Hur är läget med er? Börjar också få lite panik inför gymnasievalet. Har valt och kommit in, men jag är inte säker på att det är rätt. Känns som om alla ska välja Sam?
Tröja – Svea // Väst – Adidas // Jeans – Crocker // Converse

Just nu
Hampton Republic
Augusti 2012
Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt
Vad har vi dragit för lärdom av dagen? Jo, oavsett hur sårad och arg man känner sig, så finns det alltid någon som bryr sig. I mitt fall, är det väldigt många :heart:
Det måste vara på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt. För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti

















