Värsta som finns

Värsta som finns är när folk blir tillsammans. Inte själva att de blir det, utan allt runtomkring. Att de måste vara med varandra hela tiden och blir det där pensionärs-paret som hellre sitter inne och kollar på film än åker in till stan för att träffa vänner. Det är värt att fundera över vem du faktiskt kommer söka stöd hos när killen/tjejen har försvunnit. Ett tips till er i förhållande som glömmer bort alla runtomkring er. 

tumblr_mk57gyfeUA1s0uckko1_500_large

21/4-2013

Heeeeeyyy.

Har chillat hela helgen. Började i fredags med studiedag, följt av dans igår, solande, Ica och fruktsallad. Har inte blickat på matten ens, kommer ångra det grovt på onsdag. Hur är läget med er? Börjar också få lite panik inför gymnasievalet. Har valt och kommit in, men jag är inte säker på att det är rätt. Känns som om alla ska välja Sam?

Tröja – Svea // Väst – Adidas // Jeans – Crocker // Converse
11594_170899056402353_162855174_n 922751_170897856402473_646565160_n

Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

Vad har vi dragit för lärdom av dagen? Jo, oavsett hur sårad och arg man känner sig, så finns det alltid någon som bryr sig. I mitt fall, är det väldigt många :heart:

Det måste vara på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt. För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti
DSC_0076