+17

Har precis kommit hem. Var på kurs imorse, mötte upp saknade Amanda (http://www.nattstad.se/sagaamanda) för lunch och gick (ja, gick) genom hela stan för att hitta en gata. Bra som man är hittade jag den, men missade dock all kollektivtrafik hem…

Hann också gå förbi Starbucks imorse och tjejen där gjorde min dag. Tänk vad långt man kan komma genom att prata med kunderna. Så söt vaa 🙂

20130505-165243.jpg

20130505-165253.jpg

20130505-165314.jpg

4 maj

Har haft en väldigt bra dag 🙂 Var på kurs under morgonen, sedan åt jag super god lunch med mamma och gick runt lite i stan. Hittade mycket fint. Fastnade för ett par klackar från Michael Kors som fans på Tara.

Lunch på La Gondola och godiset får favoriten, 4gott.
href=”http://bisas.se/wp-content/uploads/2013/05/20130504-212025.jpg”>20130504-212025.jpg

20130504-212031.jpg

Dela en cola

Har varit sjuk och riktigt dålig idag. Känns verkligen inte bra. Hade planer för hela helgen, men vi får hoppas att jag kan genomföra dem 🙂

Bara fem dagar kvar till Stockholm också, galet taggad!

20130503-203527.jpg

Maj 2013

Är helt överlycklig att det är maj. Vill verkligen att det ska bli sommar, men först vår. Hört att det skulle bli 17 grader till helgen? Gött. Vill verkligen börja gå i jeansjacka (har dock ingen, lol) och shorts. Är så trött på jeans och långrämade tröjor. Kommer vara så gött att bara gå i tisha och shorts. Får gåshud när jag tänker på det.

Aug, 2012. 
IMG_8538

Valborg

Heyyy

Hur har er Valborg varit? Hade planer, men tyvärr blev de inställda :/ Fick som kompensation en jättesnygg klänning av mamma. Kommer bli jättebra till skolavslutningen 🙂

Förra Valborg var jag bara med kompisar. Inget speciellt som hände och inga bilder att visa direkt. Blir på första vårtecknet jag hittade för någon vecka sedan. Hoppas verkligen på att allt vänder nu!!

20130501-003342.jpg

Några favoriter

Hoppas att det gick bra för alla nior på engelska nationella. Tyckte själv att det kunde gått bättre, men det har mycket med ämnet att göra. Ska snart till skolan igen och sedan vidare till träningen. Ha D

20130429-114249.jpg

Dagen

Hade planer på att åka in till stan för att fixa en longboard, men ser inte så ljust ute längre :/ Fint väder idag med, 10 grader 🙂

Jacka – Helly Hansen || Jeans – Tiger

20130427-114130.jpg