Till alla er som känner likadant – till alla er som mister vänner – till alla er som får höra att människor förändras – det här går ut till våra saknade vänner och allting kommer bli bra igen.
+17
Har precis kommit hem. Var på kurs imorse, mötte upp saknade Amanda (http://www.nattstad.se/sagaamanda) för lunch och gick (ja, gick) genom hela stan för att hitta en gata. Bra som man är hittade jag den, men missade dock all kollektivtrafik hem…
Hann också gå förbi Starbucks imorse och tjejen där gjorde min dag. Tänk vad långt man kan komma genom att prata med kunderna. Så söt vaa 🙂
4 maj
Har haft en väldigt bra dag 🙂 Var på kurs under morgonen, sedan åt jag super god lunch med mamma och gick runt lite i stan. Hittade mycket fint. Fastnade för ett par klackar från Michael Kors som fans på Tara.
Lunch på La Gondola och godiset får favoriten, 4gott.
href=”http://bisas.se/wp-content/uploads/2013/05/20130504-212025.jpg”>
Dela en cola
Maj 2013
Är helt överlycklig att det är maj. Vill verkligen att det ska bli sommar, men först vår. Hört att det skulle bli 17 grader till helgen? Gött. Vill verkligen börja gå i jeansjacka (har dock ingen, lol) och shorts. Är så trött på jeans och långrämade tröjor. Kommer vara så gött att bara gå i tisha och shorts. Får gåshud när jag tänker på det.
Valborg
Heyyy
Hur har er Valborg varit? Hade planer, men tyvärr blev de inställda :/ Fick som kompensation en jättesnygg klänning av mamma. Kommer bli jättebra till skolavslutningen 🙂
Förra Valborg var jag bara med kompisar. Inget speciellt som hände och inga bilder att visa direkt. Blir på första vårtecknet jag hittade för någon vecka sedan. Hoppas verkligen på att allt vänder nu!!











